Damladmirr Ben de ameliyathanenin adını duyunca korkan bi insanım normal de kan falan asla bakamam ama orasi bambaşka insanın duyguları hem korku hem mutluluk ama kavuşacağını bilmek korkunu bastiriyo emin ol dusunmemeye çalış sadece kucağına alacağını onu ilk gördüğünde ne hissedeceğini düşün rahatlarsın ben devlet hastanesinde yaptım özel değildi öyle gelip de kimse rahatlatmaya çalışmadi ama annelik orda başlıyo ordan güçlü olmaya başlıyorsun zaten o miss kokulu yavruyu kucağına alınca da bunları gülerek anlatiyosun boşuna korkmuşum diye sağ salim kucağına almayı nasip etsin rabbim iyi uyu iyi dinlen çünkü ilk gün alışma süreci yeni dikişler biraz yorabilir seni