Denizgiller Arkadaşlar 31+5 uygulamaya göre ama iki gündür çok zayıf hissediyorum hareketleri sola yatma tatlı yeme vs yapıyorum ama aynı normal mı sizce yaşayan var mı kontrolüm haftaya
Ankara-06 Denizgiller benimde ayni şekilde o gümbür gümbür bebeğim sakin ara sıra ben burdayım der gibi sadece programda bu hafta uyuduğunu yazıyordu belkide o yüzden
Aysedgrlikrkmz Denizgiller bende tam o haftada post açmıştım o haftalarda normalmiş canım arada bi hissediyorsan iyiydir o Allah’ın izniyle o haftalarda uyuyorlarmış🥰
esra1907 Denizgiller tansiyonuna dikkat et canım ama o haftalarda normal bizde 35 haftalık olduk yerleri daralıyor herhalde 🤷🏼♀️
Mervednr Denizgiller benimde 31. Haftanın başında olmuştu canım 2 gün baya hareketsizdi. Doktorum bu dönemde uyuyorlar genelde yinede hareketlerini takip edelim demişti. Şuan 32 olduk canımı okuyor 😀 nefes alamıyorum resmen. Sen yine de takip et düzelir bi kaç güne
Denizgiller Ankara-06 inşallah canım öyledir merak etmek istemiyorum cünkü hissediyorum ama kaymalar vurmalar hıçkırık bile yok elimi koyunca vurup kacıuor oda cok derinden gibi
Ankara-06 Denizgiller aynen bendede aynı şekilde şayet içimde kalmasın derseniz gidebilirsiniz benim gece uyutmazdı şimdi cok nadir kımıldıyor
Hllswm Aynı bnmde öyle cnm hic yerin de duramayan minnos bu hafta bi uykucu oldu arada bi yavasca vuruyo ara da birde dönüyo o kdr
Denizgiller Hllswm ohh içim rahatladı valla 🤩 demek uyumayı seçtiler bu hafta kuzular alıştırdılar bizi gümbür gümbüre 🤣
Kaderozy Denizgiller genelde uyuyorlar canim bende 32+4um bebegimin uyku saatlerni.takip ediyorum her gun genelde hep.ayni saatlerde uyuyor ve hareket ettigi saatlerde hep ayni
Denizgiller Kaderozy Bende takip ediyorum ama hiç çaktırmıyor hergün farklı 😅 normalmiş ama endişem azaldı çok şükür
Mucizem44 Denizgiller Biz de 30+2 yiz oğlumla. Dünden beri o kadar sakın ki çok az hareket ediyor çok korkuyorum böle olunca
Denizgiller Mucizem44 Bende korktum canım ama arkadaşlar normal dediler hiç hareket etmiyorsa sorun ama ediyor sadece sert hareketi yok
[silindi] 31+1 😊Bu haftalarda Bebek %90 95 uyku halinde oluyormuş 😊Ama tabi gene de gün içinde hareket ediyor ❤️👼🏻
Denizgiller [silindi] Benim kuzu da hareket ediyor ama sert hareketleri gitti burdayım diyip uyuyor sanırım 😊