mutlu__son1209 ben 37 yim zaten şuan dediğim gibi içmedim yani kapsülden beş tanr falan anca almışımdır doktora sordugumda bebeğe bir zararı yok bebek seni sömürür biz senin için veriyoeuz zaten dedi . Beslenmene dikkat et zaten karaciğeri yordugu da söyleniyor ben içimden gelmediği için içmedim bunları sonra öğrendim