esraatila Merhabalar. Devlet hastanesinde olan sigortası olmayan anne adaylarına tanınan annelik hakkı özel hastanelerde de geçerli mi acaba?
Ozgekrmn esraatila Evet canım geçerli. En azından kendim icin konuşayım özele gidiyorum sigortam bitti. Şimdi analık hakkımdan yararlanıyormuşum
esraatila Bianne Ben Mersin'de yaşıyorum mesela burda şehir hastanesine gittiğimde hamilelik boyunca ve hatta doğumda bile ücretsiz olduğu söylendi sigorta olmadığı halde devlet böyle bir hak tanıyormus bazı özel hastanelerde de geçerliymis yani sigortalinin ödediği kadar ödeme hakkı gibi bir şey sanırım
Emineemre Banada yeni söylendi arkadaşım özel hastanede doğum yapmış ordada geçtiğini söyledi ama acaba hastaneden hastaneye değişiyormu bende bugün gidicem sorucam geçiyomu diye özele gidiyorum bilgilendiririm
Dorukunannesi95 Butun ozel hastanelerde gecerli oldugunu bire bir ogrendim fakat söyle bir durum var veznede sorulmadikca soylemeyin denmiş. Tamamen para koparmak için var olan haklarinizin farkina varmayin isteniyor bir cok ozel hastanenin yaptigi buymuş.
esraatila Dorukunannesi95 aynen söylemiyorlar ben de bilmediğim için öncesinde söylemiştim acilinden giriş yapıp serum falan taktırmıstik normal ücreti aldılar , söylemediler.
YagmurDaskn PembeKoala Valla canım özel hastanede giriş yapan görevliler oluyor ya o bize yaptı nasıl yaptı bilmiyorum normalde belediyeye gitmek lazimmis ama sağolsun o halletti. Her muayenede 200 tl veriyordum artık 100 tl veriyorum
Asel02 Benimde eşimin benim sigortam yok canım ama özele gidiyorum 160 lira normal muayene ücreti ben analık hakkından dolayı 90 ödüyorum geçerli oluyor doğumu da sordum doğumu da kapsıyor
Basakk Asel02 Canim bende muayenelerimde geçerli oluyor ama Doğum icin hic sormadım.Yukarda arkadaş dogumda geçerli değil yazmış ama sen hastanene sordun mu