7083206
Merhaba bende de vardı ilk haftalarımda düşük tehlikesi ve bende çok endişelenmiştim çok üzülmüştüm
Düşük yapmanı engellemek için tek bir şansın var sadece yatmalısın dinlenmelisin 12. Haftaya kadar hiç bir şekilde iş yapmaman gerekio biliyorum bir ev kadını olarak oldukça zor . Ben şu an 29.haftamdayım ve çok şükür herşey yolunda
Ben eşimin desteğiyle başardım hep anlayışla karşıladı morelini yüksek tutmalısın strese den uzak durmalısın ve pozitiv düşünmelisin .
Allah sabır versin inşallah bir şey olmaz herşeyin en iyisini düşünmeye bak 😉