Banada verdi doktor ama ben 3 kere içmedim zora kalırsan iç demişti zaten o mide bulantılarınız illa olacaktır ilaç sadece hafifletiyo yada azaltıyo ama kimyasal birşey sonuçta bence çok ilaç içme taraftarı olmayın derim eğer cidde derecede dayanılmayacak kadar kötüyseniz o başka tabii Sadece tavsiye