Nl-oguz3561 canım bende uzun zamandır tiroid hastasıyım ve İlaç kullanıyorum devamlı hamile kalmadan 2 ay önce değerlerime baktırdığımda değerim 2.30 du dahiliye doktorum gayet iyi dedi ama hamile kaldım geçen hafta tahlillerim yapıldı değerim 3.75 olmuş yani tiroid çok farklı birsey bian da yükseliyor bianda düşüyor dahiliye doktorum aynı ilacı kullan dedi değiştirmedi olabiliyor böyle dedi bakalım inşallah sorun olmaz canım bende senin gibi hep korku içerisindeyim 🙏