Ilbilge Kızlar Doktorum bulantı için prilam verdi dün gece ilk defa içtim yatmadan. Ama şuan deli gibi uykum var ayılamıyorum. Bu ilacı kullanıp aynı etkiyi alan var mı ?
merve0128 Ilbilge bende 2 kutu içtim hiç öyle bir etkisi olmadı bende sabah aç karnına iç demişti doktorum gayet iyi gelmişti bulantım falan geçmişti
Happymotherr Bende kullandım çok uyuyordum demek o ilaç yüzündenmiş bende hamilelikten sanıyordum ama bulantıma iyi geliyordu bırakmazdım 2. Kutu bitiyor
Ilbilge merve0128 benide rahatlattı o yönden çok iyi hissediyorum. Ama deli gibi uykum olunca ilaçtan mı acaba dedim. Birde birkaç yorumda okumuştum uyku yapıyor diye
merve0128 Ilbilge olabilir belki sende yan etki yapmıştır ama hem şekerleme iyidir bebeğinide senide dinlendirir☺️
Gzrilknur Ilbilge ilaçtandır kesin. Bende iki gündür kullanıyorum. Hem bulantımı kesti hem de acayip uyku yaptı 🤭😊