Ben bebeğime oda yapmak istiyorum. Çünkü onun eşyalarını koyacağım ayrı bir dolap olmadı gerekiyor benim gardobuma ben anca sığıyorum. Fakat beşik konusunda kararsızım. Anne yanı mı? Park beşik mi? Yoksa sallanır normal beşik mi. İlk zamanlar benim yanımda olacak ama zamanla odasına da alıştırmak isterşm bu ne zaman olur bilemem tabi 🙈
sizin önerileriniz neler?
yaşayıp tecrübe eden şu yatağı asla alma diyen var mı?
örnek büyüyen beşikler çoğu arkadasım hiç memnun kalmadı. Kimisi de tavsiye ediyor.
Siz ne diyorsunuz? 🤷🏻♀️