Kaderozy düşük olur demedim kanama alanı olabilir dedim, her kanama düşük olmaz ki, benim de olmuştu kanama alanı çok az miktarda doktor bunlardan olabilir bebeğe zararı yok demişti. Kesede kanaması olmamış arkadaşın anladığım kadarıyla kese etrafında olmuş. umarım sıkıntı olmaz, sağlıkla kucağınıza almanız dileğimle