Kızlar günaydın 13haftamdayım ama aşırı derecede iştahsızlıgım var hiçbir şekilde bişey yiyemiyorum 60kiloyla hamile kaldım suan 54 kiloyum.
Doktorumda olsun kilo iyi bişey degil diyo ama artk kndmı iyice bitkin hissediyorum hiçbişye halim yok.
Sizdede böyle bi durum olup herhangi bi ilaç veya vitamin kullandınız mı
artk bebeğimede yetememekten korkar oldm