Kızlar 36+3 üz gece 3de sırtımdan belime belimden kasıklarıma vuran ağrıyla uyandım yaklaşık 1 saat bekledim geçmedi yattım geçmedi yürüdüm geçmedi bebek sürekli kasılıp durdu acıdan kıvrandım ağladım resmen 5 gibi hastanedeydik doktorum nöbetçiydi baktı açıklık yok bebeğin keyfi yerinde nstde az sancı çıktı bunlar doğum başlangıcı olabilir dedi akşam tekrar çağırdı bizi. Eve gelene kadar sancım azaldı uyudum uyandım hala ağrım var acaba doğum sancısı mıdır gerçekten bebek sürekli kasılı kalıyor çok sık?