Mkrrm yarın 9 eylüle gidicem çok övdüler orayı. Özel oda da tutabiliyorsun çok uygun fiyata. İstersen öğretim üyesine muayene olup sadece muayene ücreti verip, tahlillerin yine devletten karşılanıyor. Doğumda da doktor için belli bi mebla veriyormuşsun. Yarın normal polikliniğe gidicem. Sonra karar vericem. Ege yaşamın sahibi kadir bey varmış kadın doğumcu, 9 eylülden memnun kalmazsam ona da gidebilirim tam bi karar yok şu an yani 🙄