Selam kizlar dun burada kizim yerini begendi derken sabah 4 gibi sancilarim basladi gun icinde doktor kontrolum vardi bebegin basi buyuk ama kilosu normal doguma yatkin oldugu icin doktorum normal dogurabilirsin dedi ama cuma gel bakalim degerlendirelim artik alalim dedi cunku kanala girmis bebisim. Anlastik ciktik derken eve geldim 3 gibi nişanımın geldigini anladim cok sukur hep nisan ya da su gelmeyecek diye üzülüyodum. Dün 4den bu yana hafif sancilarim bu sabah 5 itibari ile cogaldi ve agri kat sayisi yükseldi sanirim artik meryem ana otunu suya koyma vakti geldi. Sizlerden dua istiyorum kizlar hepiniz hamilesiniz hamilelerin dualari kabul olurmus. Agrilar simdilik dayanilmayacak gibi degil Allah hepinize bu anı yaşatsın gönlünüze gore dogumlar nasip etsin ve bebek icin ugrasan tum canlara bir an once hayirli gebelikler versin 🤲 ben her an hastaneye gidebilirim bana dua edin lutfen dualarinizi esirgemeyin 😚👋