Mrveozgnn canım ben mayıs 2018de ölü doğum yaptım. Üzüntüden bir türlü hamile kalamadım eşimle de birleşme olmadı pek afedersin. Denedik bu sefer kasımda kimyasal oldu 45 ile öğrendim 33 derken kanamam geldi söktü. Aylarca daha çok üzüldüm kafayı yedim eşime de yedirdim. Çok dikkat ettik iki güne bir ilişki oldu o ay bir türlü adetim gelmedi artık bıktım denemekten bebeksizlikten (bu arada 7 yıllık evliyim ilk 5 yıl okul iş hayatından istememiştik). O ay doktora gittim adetim gecikmişti toplu taramalar smear testleri derken adet söktürücü filan derken adetim sökülecek gibi oldu ama tam gelmedi şüphelendim test yaptım çift çizgi ama sonrasında sümüksü kan pıhtısı attı dedim pislik doktor olanı da düşürdü para alıp testler yapmak için. Yine içim rahat etmedi. Kan verdim 4,6. Sonra tamamen bıraktım artık yine de adet yaklaştığında çatlıyor test yapıyordum yok yok. İki ay böyle sürdü. Ramazanda oruç sonrasında tatile gittik filan ama çok ilişki de olmadı ama Allahın hikmeti mayıs 2019da 1 yıl sonrasında hamile kaldım Allah bağışlarsa inşallah. Kusura bakma canım çok uzun oldu