Merhaba hamiş anneler ben ağustosta evliliğimin 6. Senesine giriyorum ve daha yeni düşünmeye başladık bunun içinde doktora muayene oldum ve folik asite şimdiden başlamamı önerdi. Aranızda kullanan var mı ya da ne kadar kullandı merak ediyorum bir de sanki azcık kilo aldım gibi hissediyorum bi şişkinlik var. Sizlerden de önerileri bekliyorum