Kizlar merhaba 😊 hergun dogum hikayelerini merakla okuyup buradan aay ben nasil doguracagim acaba diye dusunen tatli canli bende dogurdum. Gelelim dogum hikayemeee , 2 oncesinde adet sancisinin bir tik ustu duzensiz sancilarim oluyordu geceleri tabiki yalanci sancilar deyip dus alip dinleniyordum geciyordu. Uzuluyordum ahh gecmesede kizim bi gelse diye. Sicaklar,agirlik,hareket edememe,uyuyamama benide yormustu artik. Neyse bugunde saat 15:30-16.00 civari aniden 5 dk bir gelen sancilarim basladi annemde oyle oturmus rahatca tv izlerken. Annemde saate bakalim ddi tuttuk dakikayi 5 dk aralikla kiviriyodu agri beni. Kasiklarim belim ama dedigim gibi coook aci degildi adet sancisinin 1 tik ustu en yogun gununuzmus gibi.. daha sonra annem lavaboya git bakalim bvar mi biseyler ddi gittim gunluk pedim pespembe sumuksu yapida bir sekilde batmis. Tuvaletede gelmisken kucuk abdestimi yapayim ddim yaptim ufak ufak kan pihtilari gibi biseyler geldi. Neyse sakince dusumu aldim,cantalari attik arabaya ver elini hastaneee. Acilden giris yaptik bu arada egitim ve arastirma hastanesine gidiyodum kontrol icin dogum.icinde tercihim ayni yer oldu. Acilden giris yapip dogumhaneye ciktik ilk ultrasonla sonra alttan muayne ile bebegime baktilar acikligim 6-7cm civari ddiler. Ben kendimi.hep cati muaynelerinde cok.kasip oflayip pufladim sakin ha yapmayin tek tevsiyem can yakmaktan oteye gitmiyor. Neyse suni sanci vermicez acikligini kontrol wderek beklicez ddiler. Hemsireler sagolsun o kadar iyilerdi ki benimle egzersiz yapip espri yapip guzel zuleyham,akilli zuleyham yapacaksin diye diye telkin ettiler beni. Guc verdiler. Neyse 2 saat sonra tekrar gel bi bakalim ddi hemsireler acikligim olmus 9 cm. Doktorum geldi suyumu.patlatti dogumu hizlandiralim ddi. Ama bebegin kafasi dusmuyordu asagi yukaridaydi basladik egzersiz egil kalk ama tam bu donemde artik birazcik.bagirir gibi olmaya baslamistim. Sancilar o ana kadar o kadar zorlamamisti beni. Artik dayanamiyordum. Buyuk abdestimi yapma hissi geliyodu bebegin baski yapiyo gelse bile tutma egil kalk egzersiz yapalim ddiler tmm ddim ama ne mumkun artik. Neyse tekrar catala ciktik tamm biraz daha inmis artik dogumu yapmak sana kaldi biz yardimci olacagiz ikin dediler. Ikiniyirum ama kendimi kasip bacaklarimida kapatiyomusum doktorumu sinir ettim o yuzden. 15 dk isin vardi uzadi ama senin yuzunden ddi doktorum herkese nasip olmuyo su kivama kendi sancinla gelmek sanslisin yapma ddiler. Dogumla berabet afedersiniz buyuk abdestimide ikinarak yaptim size rezil oldum diye agliyodum bi ara 😂 aman aman ikinin rahat birakin kendinizi ben yapamadim hakkiyla zorlandim ama siz elinizden geleni yapin nefes alip verin sakin kalin doktorunuzu dinleyip.ikinin. kakanizida yapin gitsin valla ben artk afedersiniz koyverdim gitti cok utandim yerin dibi acilsada girsem ddm ama iste. Neyse ikinma cabalarimla doktorumun bir iki kizmalariyla 1 saatten az bi zamanda bebegimi kucagima aldim kesi atildi kac dikisim oldugunu o an can havliyle soramadim ama az surdu dikislerim. Dikislerde uyusturuluyosunuz ama kasmadiginiz ve rahat oldugunuz zaman kolay bir iki hissediyosunuz ve geciyo bitiyo o da. Sonrasi kizim kollarimda. Yanimda misler gibi uyuyor simdi. Sutum hemen gelmedi mamayla besledik. Ben iyiyim binlerce sukur. Meryem ana otu dedikleri seyi yaptim bende faydasi olduguna inaniyorum. Yasini serifide bol bol okuyun derim. Rabbim hepinize saglikli dogumlar nasip etsin. Kolayliklar versin insallah. Kimseyi orada darda,zorda koymasin. Merak ettiklerinizi sorun yardimci olabildigim kadar olayim.