Esisee benim de suyum biraz az, ama riskli sınırda değil, bebeğim de daha 33 haftalık teyzesi, o yüzden ben de çok tedirgin oluyorum hep tetikteyim. Sık sık kontrole gidiyorum, inşallah ben de vaktinde doğum yaparım bebeğin suyu da daha fazla azalmaz böyle kalır inşallah