36+6 haftalığız 3 4 gündür gündüz ve gece aynısı bende de oluyo ama düzenli olmadığı için yalancı sancıdır diyip duruyorum
Birde geceleri bebeğim sertleşiyo yani sanırım kendini topluyo bi tarafa dayıyor eskiden bu durum acı vermezdi artık can yakmaya başlıyor
İsterseniz bi gidip doktorunuza danışın ama dediğim gibi ben su yok nişan yok sancı düzenli değil diye yalancı sancıdır diyip panik yapmamaya çalışıyorum