BeyzaNur_34_53 Merhaba tatlış anneler❤️🐣 30+6 haftalığım. Doktorum göbek fıtığımın olduğunu, duruma göre normal doğumu engelleyebileceğini söyledi😭 Hamilelikte ortaya çıktı, daha önce böyle bir sorunum yoktu. Bu durumu yaşayan var mı?
2013__ilkay BeyzaNur_34_53 bnde de var ama biz henüz doktorla konuşmadık inşallah engellemez bnm ilk gebelikte oldu
BeyzaNur_34_53 Edaahs 2 ay kadar önce göbeğim ağrıyor diye gittim o zaman öğrendim ama bir kez ağrıdı o şekilde. Sonra bir daha sıkıntı yaşamadım
Ecrinnisa Benimde var ameliyat oldum tekrarladı hamilelikten önce vardı ama doktorum doğuma engel olmaz dedi
Nur- Benimde göbeğimin üstünde doğuştan vardı ama büyüdükçe kaybolur demişler gerçektende gitmişti . Şu an 36 haftalık hamileyim geçen hafta göbeğim gercekten okadar acıdıki elimi dokunamıodm ve orda bişey vardı hissedıodum . Acile gittk ve kalcasnı dayanadgnı söyledi doktor ben fıtık diye düşünmüştüm cnkü bazılarında fıtık oluomus hamilelkde cıkıomus seninkinde öyle bişeymi oldu acaba çok gençmiş olsun .