Artık 40 haftayı da doldurduk.Hamileliğimin başından beri normal doğum çok isteyen ben, yarın malesef bebek kanala inmediği ve hiç açıklığım olmadığı için Sezeryan ile doğum yapıcam. Birde son günlerde artık bir an once gelsin istiyordum bugün doktorum bekleme taraftarı değilim gününde doldu diyince kabul ettim malesef. Birşeyi çok isteyince olmuyor bu saatten sonra önemli olanda sağlıkla kucağıma almak. Biraz korku ve heyecanlıyım. Dualarınızı eksik etmeyin lütfen. Dua eden herkesten simdiden Allah razı olsun. 🌸