Merhaba canım ben yapmıştım ikinci çizgi silik çıkmıştı hemen sağlık ocağına gittim betada 13 çıktı adetime vardı 1 2 gün daha sevincini yaşayamadan kanamam geldi kimyasal gebelikmiş😢 bir dakine sabrettim adetim 1 hafta geçti öyle yaptım şu an 17+5 Allahıma şükür bence sabır en iyisi sen hamileysen zaten o kanama gelmeyecek ama erken öğrenmek bazen hüsran oluyor.