Obiranne Kızlar sabah bir anda kontrıl edemediğim bir hapşurık geldi oturur vaziyetteydim 14+ 6 haftalık hamileyim kasığımda ciddi bir sancı oldu sanki cıt etti birşey içimde çok korkuyorum dr gitmelimiyim çalışıyorum
Omerinannesi Obiranne Canim korkma bebegin su icinde zaten onlar hapsirmayi oksurmeyi hissetmiyorlar sadece senin kaslarin gerildigi icin sen aci duymussun bende astim hastasiyim deli gibi oksuruyodum dusun agzimdan kan geldi bigun o kadardim yani ama cok sukur bebegime bisey olmadi 😊
Arse Obiranne hapsirmaktan bisey olmaz ki bu kadar herseyi kafaya takmayin sakinilan goze cop batarmis
edagokhan Obiranne hapşur ne olucak kendini sıkmışsındr banada oluyo bende 24 haftalığım . takılma bişey olmazz doğal bişey bu sonuçta
Aysenurtsr Sonucta hepimiz hapsuruyoruz, kasildiginiz icin agriniz olmustur, ben de yasiyorum genelde hapsurdugumda. Bisey olacagini sanmiyorumda, isterseniz tabi gidin doktora 🤗
Sisi Ya bende 6 haftalik hamileyim ama oksurdugumde yada gerildigimde bazen bende de oluyor aniden sanci giriyor ve geciyor hemen. Insallah bisi olmaz
Miniksehzadem Parpali hamilelikte nefes alımı zorlaşıyor ya buna bağlı yaşayabilirsin bence bide daha hassaslasiyor bünye bununla alakali olabilir
ErsiNuray Kızlar sakn tutmayn hapsrma gelince bebek icinde sizin icinde cok tehlikeli sıkmayn kendnizi hapsrn rahatca.
Miniksehzadem Obiranne Allahın izniyle bişey olmaz canım. Alerjik hastayim ve inan bi hapşırma geldiği zaman tukenmiyor arka arkaya sürekli şekilde ve şiddetli tekrarliyor. Arkadaşlar da söylemiş zaten kasildigin için o acıyı yasiyosun.
ygmr Obiranne 26 haftaligim bende hala olyuor haosurdugumda oksurdugumde ani jareketlerde kasigim oatlicak gıbı acio normal bence
Omerinannesi Obiranne Bizde ömer asaf koyacagiz nasipse adini😊30 haftalik olduk ismimiz yazili gece lambamiz bile hazir Rabbim hepimize sagliklica kucagimiza almayi nasip etsin😊
Aysenaz Benim yerimde olsan harelde doğururdun ben ne zmaan güneş görsem hemen hapşururum esime gore gece cok deli yatiyorum cok sukur hic birsey olmadi tabi bisi olmadi diye dikkatsiz olmak gerekir mi asla düşük tehliken yoksa korkma derim komşumun vardı tehlikesi yanımızda birden bi hapşırdı 5 aylık bebeği öldü maaalesef hapşırırken elini karnına tut allahın izniyle bisi olmaz cnm bu arada hapşırma gelince hapsir kalbe zarar yoksa