shrbrk Kızlar 7.haftama girdimbenim karnım bağırsaklarım dolu şişkinlik var. Kabızlık yok. Inmiyor karnım.ic camasirimda ip şeklinde alıntı var. Ne olur yardımcı olur musunuz çok zor durumdayım sabahtan beridir.
Snkz shrbrk o haftalarda gaz şikayeti normal.camim vücudun yeni liyor kendini akıntıda yesillenip ağır kokmadigi sürece normal
Burcugvc O dönemlerde şişkinlik bende de olmuştu. Akıntıda kokusuz ve renksizse normal diye biliyorum 😊