Ayazfatos Agustos 8 Günümüzü Aldık Artık Heycanla Kızımı Bekliyoruz Nasıl Gecti Okdr Aylar Son Hafta gecmez Artık 🤭
Toprak34 Ayazfatos 8 agustos biri yakin arkadasim biri kuzenim dogumgunleri gercek bir Aslan parcasi yetenekli kiz bekliyor seni ins Allah saglikla sihhatle kavusmayi nasip etsin size 🌸
Ayazfatos Merve2332 ayy valla benimde etrafimdaki insalar cok rahat bebek bezi almadim sdce daha onuda alayim diyorumda gorumcem fln daha 8 gun var erken diyo 🤦🏼♀️ napcam ben bu milletle bilmiyorum bende diyorum bi bakmisim gunler gelmis diyorumda dogurda bakkaldan aliriz diyo 😑
Sbht_grkm Merve2332 benimde 5 Ağustos 😊🙏🏻 Şimdiden heyecan bastı hayırlı doğumlarımız olsun inşallah😊😊
Ayazfatos Toprak34 benimde Allah izin verirse kizim olcak aslan burcunda bakalim balim burcunda oglum var artik ev curcuna olur bizim 😂
Ayazfatos Deletedmom0333 bende bekliycez madem dedim 8.8.19 olsun dedim ayin 8ne yazdirdim dktr daha erken yada daha gecte olabilir dedi bende en uygun bu olsun dedim 😁
Dorukvedemirinannesi Allah sağsalim kucağınıza almayı nasip etsin insallah 👐Kac hafalıksınız ?yarin bende gidicem kontrole 37+3 oluyorum gün verir insallah ilkimde 34 haftalik sezeryan cunki🤔
Ayazfatos Dorukvedemirinannesi amin cnm bende 37. haftada gittim nstye baglandim sonra haftaya gel gun vereyim dedi bende yazin ayin 8ne dedim o tarihi istedgim icin dolu olur belki diye haftaya 38. tekrae nst var 38+3 te de dogumum var 🎀
Mucizemibeklerkenm Dorukvedemirinannesi sezeryanda kaç gün yatıyoruz hastanede acaba? Devlet 2 diyor ama
Ayazfatos yesilanne97 benim 2. sezeryanim oglumda herseyden habersizdim herseyi anlik yasadim simdi biliyorum ya herseyi e benimde var yani biraz korkularim ama 2 gun sonra hersey geciyo duzelmek zorunda kaliyosun cocugun icin cunki onun sana ihtiyaci var 😊💓
Ayazfatos Mucizemibeklerkenm sagol cnm insalalh hepimiz kurtuluruz sag saglim 🤗 pazrtesi gittim 37. haftamdaydim 38. haftamda tekrar gidicem 38+3 de doguma gircem 🎀
ChubbyOrange Ayazfatos aynı gün olacağız canım :):) Cuma günü anestezi doktoru ile randevumuz var 38+6 olacağız o tarihte :)
Ayazfatos ChubbyOrange beni oglumda da simdi kizimda da anestezi hic cagirmadi ama bunda biraz oksurugum basladi haftaya kdr gecirmem lazim o yondende cok korkuuorum bende 😑
Deletedmom0041 Ayazfatos aynı durumdayım. 2.sezeryanım 3 ağustos. Çok az kaldı ama hala kızımın ismi yok 🙄
Deletedmom0333 Ayazfatos bende doktoruma soyledım ama vermedi 9.8.2019 da uyumlu dedi bende ısrar etmedim kısmet oyleymiş napalım 😂