Arkadaşlar okuyorum , ediyorum bu zamanlar da çok uyuyorlarmış bebişler ama benimki aksine sürekli hareket halinde bazen oğlum dur biraz falan diyorum o derece . Göbeğime tabak koyuyorum mesela meyve yerken tekmeyi basıyor 🤦🏻♀️ Bu arada şimdiden söyleyim plastik tabaktan bahsediyorum ve durumu anlatabilmek adına söyledim o durumu . Duyar kasmalık bir durum yok yani 😅🤦🏻♀️