yasmin_ly 37.haftamdan beri bekliyorum ha bugun ha yarin 40+6 olduk hala gelmedi oglusum..bi kac gun daha gelmezse persembe yada cuma sezaryen olacagim sanirim..normal dogumu beklerken ahh sezaryen olacaklar ne sansli diyodum gunu belli gidip bebeklerine kavusacaklar ama bugun doktorum sezaryen yapalim diyince bi korku geldi bi kac gun daha beklemek istedim ve evde plates yapiyorum belki normal dogum baslar diye..cok beklemekte bebek acisindan sikintili gercekten cok karisik duygularmis allah hakkimda hangisi hayirliysa onu versin insallah..var mi bu haftalarda olup bekleyen aramizda
Nursema25 yasmin_ly bende bugun 40 +1oldum doktor sabah gel suni.verip yaoalim dedi ama hic kabuo edesim gelmedi bebek kajasini yapar.dedi ama bilemiyorum sunide cok korkuyorum oglum doktorun verdigi.gunde.olmustu ama bu nazli kiz cikti
sebnemrah yasmin_ly Canim insallah gönlunun istedigi olur ama bak cok diretme onemli olan bebegini saglikla kucagina alman sezeryandan da korkulacak bisi yok bnm tüm akrabalarim sezeryan yapti hicbir skntida olmadi ablamlar o gunden ayagi kalktilar abartanlara bakma sen bebegini sıkıntıya sokma onemli olan ikinizin sagligi ben bu bekleme islerine karsiyim bebegi riske attigi icin
yasmin_ly Benim postlar hep bos kaliyor harbiden kaynana postu acmak lazim o zaman yagardi yorumlar 🙄🤷♀️
Fatihinannesiii Bizde 39. Haftayı doldurduk ama gelen giden yok ne bir haftaya kadar doğum yapamazsam doktorum suni sancıyla doğurtacagız dedi
yasmin_ly Fatihinannesiii benim sancim acikligim falan hic yok o yuzden suni sanciyla doguramazsin dedi doktorum cok ozenmeye basladim 38-39 da kendi sancisiyla doguranlara
Muguet yasmin_ly ben de 40+6 oldum bugün. Gelmezse perşembe suni verecek doktorum. Sıfır sancı sıfır açılma benim de. Bence bu kadar beklemişsin sıkıntı çekmişsin normal bu nedenle olmasa bana da teklif ederdi. Israrla suni verip normal doğurtacağını söylüyor doktorum. ☺️
yasmin_ly Muguet benimki hic suniden bahsetmedi zaten ilce devlet hastanesinde sezeryan yapacakti beni ben merkezdeki dogum hastanesinde olmak istedim bi arkadasini aradi onun nobeti oldugu gun persembe yada cuma ikisinden birinde hala dogum olmamissa sezeryan olacam..anestezi falan bakti herseyim hazir sadece normal dogum olsun diye ugrasiyorum ama olmazsada 0 acikliga suni sanci almayi benimde gozum kesmiyor acikcasi cevremde de bu sekilde olup yine acilmayip son dakka sezeryana giden cok var insallah seninki hemencecik acilir..bide simdi gunumuz gecti ya kac gunde bir kontrole gidiyosun acaba artik korkmaya da basladim kaka yaparsa kordon dolanirsa diye
Fatihinannesiii Aynen bende öyle,, nasıl sancılanıp ağrı çekip doğuruyor insanlar, bize De nasip olsun inşallah
Muguet yasmin_ly Yani ben de korkmuyor değilim ama yapacağım diye kendimi cesaretlendiriyorum. Diğeri de acılı bi süreç sonuçta ne biliyim ya kafam allak bullak 🤦🏻♀️ 3 günde bir gittim işte en son sabah nstye girdim bebek hareketine dikkat et en son 1 i dedi. Risk var mı dedim o hep var kaka yapabilir sonuçta ama diğer şeyler normal dedi ben de o zaman 1 ini bekleyeceğim dedim ama bu da ayrı b sorumluluk insan korkuyor ☹️
yasmin_ly Muguet kesinlikle allah pisman etmesin insallah saglikla kucagimiza alalim bebislerimizi ☺️
yasmin_ly Muguet merhaba canim dogum yaptin mi bebek normal mi geldi sezeryan mi oldun..ben ayin 1 inde sezeryan oldum
Muguet yasmin_ly ya ben de 1 inde sezaryen oldum 🤦🏻♀️ Gelmedi asla aşağı da düşmedi karnım. O gün normal diye gittim 1 saatten fazla suni aldım sonra yapılan çatı muayenelerini ebe de doktorum da beğenmedi 10 dk içinde sezaryen ☺️
yasmin_ly Dezehs bol bol yuruyus merdiven inip cikma sicak dus sukuat yapin benim bebegim 41+1 de gelmedi sezeryan oldum
yasmin_ly hilaliminannesi hayir doktor hic acilman ve yumusaman yok dedi suniylede doguramazsin dedi benegin esindede yaslanma baslayinca sezeryana aldilar