esra1907 Arkadaşlar adet olduğumda benim sağ bacağım ağrıyordu yada uyuşuyordu. Aynısı şimdi de oluyor. Bu ne demek oluyor?
PembeKoala esra1907 bende 27 haftalık hamileyim bacaklarıma kramp girmeye başladı bu aylardan sonra normalmiş belki seninkide öyledir
PembeKoala esra1907 seninde son zamanların artık vücut ağırlaşmıştır normaldir bence böyle ağrılar ama artarsa yine doktoruna sor tabi vitamin eksikliği falan olmasın