Ayse34 Benim de ilk doğumum normaldi. Şimdi ikinci evladımı bekliyorum 37. Haftaya gireceğiz makat geliş olduğu için seZeryan olma ihtimalim yüksek. Olursam eğer bende spinal istiyorum inşallah. Nasıl geçtiğini buraya yazarsan okurum. Sağlıkla alırsın kucağına inşallah