Sedahiraa ilk nst'ye girdiğimde benim de yüksek çıktı.
Hemen intern'ler sordu. Nst'ye girmeden önce yemek yemismiydin şu içmişmiydin diye. Kahvaltı yapıp geldim ama baya oluyor, evden çıkmadan önce 1 bardak su içtim sadece dedim. (günde en az 2 lt içen ben tuvaletim gelmesin nst'de diye içmediydim) ben öyle diyince çözdüler. 1-1.5 lt su iç, bişeyler atistir(çikolata gibi) dedi. Neyse ben 2 lt ye yakın su içip Birtane de çikolata yiyip 10 dakika koridorda yürüyüş yaptım. Ve girince düzeldi. Bilmiyordum ilk olduğu için. Şimdi girmeden önce hep en az 1.5 lt su içmiş ve tok olarak giriyorum.cok şükür normal çıkıyor. Sizde öyle deneyin isterseniz.