Efsoo Kubracma bende olmadi henuz Ama olunca her sabah dove sabunla yikarim ve kurutar sivilceleri.ustunden azcik nemlendirci vurarim cok az yani deri yesin o kremi bak oyle az az Sonra cocuk icin pudra yokmu?ondan vurarim azcik ve gecer gider.
Marziyeeeeee Kubracma benimde aynen oyle oldu yuzum cok yaglandi ve sivilcelendi bende dovla yikiyorum iyi geliyi gibi