Sldalpay haftama yeni girdim eşim 1 haftadır şehir dışında cenaze sebebiyle, ben yalnız kaldım aşırı derecede ağlama krizim oluyor kendimi durduramıyorum stres yaptım yalnız kalmaktan Nefret ediyorum ben onunla gidemedim doktorum uzun yolu onaylamadı 910km gittiği yol bu haftalarda riskli olabilir miş ki zaten en başından beri riskli gebelik geçiren biriyim ağlama krizlerini nasıl atlatabilirim hamilelik depresyonu geçiriyor olabilir miyim bebeğime zararı var Mıdır yardımcı olur musunuz 😢😢😢
Slmmrb Harap etme kendini. Sayılı gün çabuk geçer. Kaç güb kaldı gelmesine. Kendine bir meşgale bul. Diziye falan basla :))
Sldalpay Çarşamba günü gelecek inşallah 🤲 uğraşacak işim oluyor tabi ama hiç yalnız kalmadığım için biraz tuhaf oldum birde gebe iken böyle yalnız kalmak ayrı bi dert ne biliyim işte duygusallıktan mıdır hormonlarım benimle oynuyor 😒