Busra61 11+3 haftalık hamileyim ama son zamanlarda sabahları mide yanması ve Regli dönemindeki gibi kasık agrısı çekiyorum doktorum normal dedi ama benim gibi çeken var mı ?
Fatoskumsal 21+1 hamileyim ben hala çekiyorum doktorum banada çok normal olduğunu söyledi mide yanması için gaviscon şurup verdi ve yatmama 3 saat kala yemek yemeyi kesiyorum
ipeksfr Fatoskumsal bende 18 haftalığım cnm. Kasıklarımda yanma şeklinde oluyor bazen bu kasılma sizdede oluyor muydu
Busra61 Fatoskumsal yürürken olduğunda çok Çan’ımı yakıyo rahminiz büyüyor dedi doktorum ama insan yine tedirgin oluyo 😔
Fatoskumsal ipeksfr aynı kasılmalar bende de oluyor ve arada bıçak saplanırmış gibi ani batmalar oluyor
Fatoskumsal Busra61 evet ister istemez insan tedirgin oluyor inşallah sağlıkla bebeklerimizi alırız kucağımıza
Busra61 ipeksfr doktorum bana normal merak etme rahim büyüyor dedi ama yine tabi tedirgin oldum bende 😔
Aysenurtsr Doktorunuz normal Oldugunu ve rahim buyudugu icin yasadiginizi soylemesine ragmen, neden endiseleniyorsunuz 🤗 Doktor soylemis zaten.
Busra61 Aysenurtsr insan yine tedirgin olabiliyor sonuçta bebeğe birşey olur endişesi yaşıyor doktor desede yaşayabiliyor
AsilveAnnesi Fatoskumsalsu içmiyor musun canım? İdrar yolu enfeksiyonu o ama ihmal etme erken doğumu tetikliyor