Kızlar bişey soracaktim size ben 39+5 im en son dün gittim acile 80,90 sancilarim çıkmıştı açılmada 1 cm idi 1 cm olduğu için yatisimi vermediler dün gecede bembe sümüksü bi akintim oldu hemen acile gitmek istemedim sabahı bekledim sabahtan bu yana vajinamda şiddetli bi acı var cocuk zaten cokda baski yapiyor çocuk karnımın içinde toplanıyor 5,6 dakika kadar öyle toplu kalıyor sonra yayılıyor kasılmalarım bi anda kitlenmelerim var belim haddinden fazla ağrıyor ama ben halaa hastaneye gitmedim ne yapıyım sizce iyice artmasinimi bekliyim yoksa gidiyimmi??