Fatos00 Eda3535 hacı şerif var ordan yaptır bugün geldi Harika benimkiler. https://i.hizliresim.com/5Ngv0A.jpg https://i.hizliresim.com/AOLbMQ.jpg
Rrraaaiiinnn Fatos00 merhaba gonderi kac gunde geldi aize ben aormuatum 2 is gununde teslim olur demişlerdi ve sicaktn korumak adina nasıl göndermişler ve siz nasil saklayacaksiniz dolapta fikir olsun bana da
dygualmila https://share.icloud.com/photos/0LUGEjQzr9wO7VNKEqC4Ot-7g Cok memnun kaldım canım tavsiye ederim cikolata dünyası bi göz atarsın
Minik_Hanim Eda3535 ben burdan yaptırdım çok çok memnun kaldım.. 50 kere tasarım yaptılar icime sinene kadar çikolataların markası da Pelit 👍ayrıca çok hızlı ulaştı elime https://instagram.com/bebekcikolatas?igshid=kjkznmkrsich
Aytac_Guven Eda3535 kuzum 50 çikolata bide bebegin ismine özel.kolonya hepsi.birlikde 65 tl kargo ücretsiz
Rrraaaiiinnn Aytac_Guven merhaba sizin internwt aiteniz vr mi inceleyebilecegimiz bende cikolata siparişi vercemde yakin zamanda
Fatos00 Rrraaaiiinnn 2 gün içinde geldi normal kutulu sarılı göndermişler yapışkanları içinde geldi ben kendim yapıştırdım dolabın alt gözünde duruyor bişey olacağını sanmıyorum.
Ndd Eda3535 ben burdan yaptırıyorum 50 tl çıkolata + kolanya https://instagram.com/tugbanin_hediyelikleri?igshid=17vx3omqp3voq
Mervegolge https://instagram.com/bebek.atolye?igshid=14ivusewa8xlu Ben buradan sipariş veriyorum her çikolatamı. Çok lezzetli pelitin çikolatası tasarımı da nasıl isterseniz o şekilde yapıyor