Dokyordan geldim. Alttan muayene etti. Rahimde veya plasentada kanama yok. Aktif ve surekli bir kanama gorunmuyor dedi. Bebegin suyu azalmis ama ciddi seviyede degil dedi. Yine her hangi bir sızıntı yok dedi. Idrar yolundan suphelendi. Idrar testi yaptilar o da temiz cikti. Yani neden kanama oluyor bilmiyoruz🤦♀️🤷♀️ vajinada hafif enfeksiyonun var dedi onun için fitil verdi. 3 gun sonra kontrole çağırdı. Agrin sancin, duzenli kasilman olursa kanama artarsa gel dedi. Velhasilikelam ne var bilmiyoruz.