Hnfe bende 23+2den gidiyorum amniyon sıvımız biraz fazla çıktı diye diyet önerdi börektir çikolatadır paketli gıdalar yemememi söyledi bende zaten hiç tüketmediğimi belirttim ve karpuz kiraz gibi meyvelerinde suyu vücutta tuttuğunu bunlarida ölçülü yemem gerektiğinden bahsetti bunlarda tetikleyici olabiliyor perinatolojiden aldığım bilgi bu