Slmmrb benim doktorum gidebilirsin dedi,daha transfer olali 4-5 gun olmustu ve genelik belli degildi.arabayla yazliga gittim
belki bebek tutunmustur diye 2 saatte bir mola verdim kan dolasimimi hizlandirdim.sonra hamile oldugumu ogrendim ama 2 kez kanamam oldu doktorum dön dedi.bida araba kullanarak geri dondum ve geri gitmeyi asla dusjnmuyorum.otobusle de biyere gidemem cunki tuvaletim gelirse tutamam.ve suan bende proluton kullaniyorum o kanama sonrasi uzun sure de kullancam.ben ettim siz etmeyin ,gitmeyin dinlenin