Lcw dan bir kot aldım 40 bedeni sıktı bacaklarımı 42 giydikçe çuval gibi oldu kullanamıyorum, tayt aldım yine lcw dan dokuması o kadar sıkı ki çok rahatsız kullanamıyorum. Kısacası lcw dan hiç memnun kalmadım. Trendyol motherway den aldım daha gelmedi bakacağım ona. Aslında gebe markasını çok övmüşlerdi beden bulamadım onda alamadım o yüzden🙁 belki bedeniniz uyarsa deneyebilirsiniz. Birde h&m de hamile tişörtleri düz bende sevmiyorum o resimli tişörtleri. H&m den almayı düşünüyorum o yüzden😊