fadimelif Hanımlar 5 aylık gebeyim hep bebeğime bişey olacak diye tasalanıyorum. Bu durumda rüyalarıma yansıyor galiba. Rüyamda ya bebeğimi kaybediyorum yada kötü şeyler görüyorum. Dün Gördüğüm rüyadan sonra korkudan dudağım uçukladı. Sizlerde böylemisiniz?
Fatmamuduk fadimelif Uyumadan 7tane ayetel kursi oku her okumana bi kez sağına soluna aşagı yukarı öne arkaya ve sonuncuyu da kendine üfle canım benim melekler seni de bebeğini de tüm gece korur inşallah
Tugbaolgnn fadimelif keisnlikle rüyaların etkisinde kalma cnm bende 15+2 günlük hamileyim birş kötü bişey anlatınca onunla ilgili rüya görüyorum yada hep kötü şeyleri görüyorum ama insanalra anlattığımda da hamilelikte ve lohusalıkta çok olurmuş hatta karabasan flnda basıyor diyorlar tabi hiç birimizde olmasın bu allah korusun hepimizi ama hiç birini ciddiye alıp kafana takma özellikle bebeğinle ilgili gördüğün kötü rüyaları hiç takma Allahın takdiri bu herşey olacağına varır sen her gece yatmadan önce duanı et kendini bebeğini eşini oku ben artık öyle yapıyorum ve çok nadir görüyorum kötü rüyalar.
Camal Bnde 2 aylik hamileyim surekli kabuslar goruyorum,oglumdada boyleydi,hamilelikte oluyo derler ama insan ciddi anlamda korkuyor