SuleSuleDeniz bende aynı beşikten aldım daha kullanmadım ama mobilya konusunda bence oldukça iyi, 3 kademesi olması büyük avantaj. Bende bir benzerini ebebekte 1800 TL’ye gördüm. Ama bence bu beşik yeterli. Sadece ben mavi olanı aldım bugün yıkadım tüm parçalarını baş ucundaki minderi biraz toparlandı onun dışında gayet güzel.