Yamo Arkadaşlar geçen hafta kontrole gittim doktor bebeğimin sağlıklı olduğunu söyledi ama benim bebeğim çok aşırı hareket etmiyor keyfi isterse ediyor sizdeki durumlar nedir ?
Haribo42 Yamo valla benm hep öyleydii hala öylee .. 34 hafta oldn bugün doktora bugun dedim bebek çok az hareket esiyo bazen akşama kdr hiç hissetmiyorum bana dediki günde 10 kez hareketini hissediyosan sorun ypk ama bn 10 kez hayatta hissetmiyorm
Serapozdemir Yamo gün içerisinde çok hareket ediyorsanız bebeğiniz hareket etse bile hissetmeyebilirsiniz. Böyle durumlarda doktorlar sol tarafınızın üzerine yatar pozisyona geçin hareket etmeye başlar diyor
Serapozdemir Yamo bu arada bende 27+6’dayım ayaktaysam ya da hareket halindeyken çok fazla hissetmiyorum
Serife42 Bende öyle demiştim doktora 27 den sonra daha çok hissedeceksin hıçkırık ve tekmelerini bile ayırt edebileceksin dedi
Yamo Allahım bebeklerimizi korusun 😇doktora girmek de istemiyorum sürekli her ay düzenli gidiyorum sizlere sormak istedim