Mrvgk normal muayeneme giderken 21+2 de doktorum rahim ağzımın kısa olduğunu , 1 cm kadar açılmamın olduğunu ve hunileşme olduğunu fark etti. İlk hamileliğim diye beklediler 2 hafta kadar hastanede yattım. Rahim ağzım daha çok kısalınca acil serklaj yaptılar. 23.haftamda serklaj oldum. 2 gün sonra hastaneden çıktım. Bir hafta sonra da işime başladım. Eski hayatıma devam ediyorum ağır işler dışında