Ebrugunesss Benim bir önceki hamileliğimde özele gidiyordum iğne için bende 400 tl istemişlerdi bende avcılardan eczacı deposundan alıp sağlık ocağımda vuruldum 8 tl verdim onu da iğne için değil iğnenin soğuk olması gerekiyormuş onun için buza para verdik