Kızlar erken Doğum riskim var benim ve bugün iki yanım da aşırı ağrıyor sancı kasılma gibi birşey hissetmiyorum ya da bilmiyorum anlayamıyorum ilk gebeliğim göğüs altımda da değişik bir ağrı var nefes almakta güçlük çekiyorum Doğum başlangıcı böyle birşey değil demi 🥺