Oyku22 benimde geceden beri ağrıyor 27.haftamdayım bi kaç saat anca uyuyabildim :(( baya baktım ama yapacak bir şey bulamadım kahvaltıdan sonra minoset içeceğim... Annem dişim ağrıdığında ağrı kesiciyi o dişin üzerine koyup iki dişin arasına kıstırmamı orada erimesinin daha iyi geleceğini söylerdi öyle yapacağım yarısını içip yarısını dişime koyacağım umarım geçer