babyUras_ benım acılmam 1 cmdi suni verıldı tabıkı ılk dogum oldugu ıcın yavas ılerledı ama dayanılmayacak acı asla cekmedım bes cm oldugunda epidural yapıldı snra acılma tam olunca sancını cok fazla hıssedıyorsun boylelıkle dogum baslıor sana tek tavsıyem sancını yuruyerek cek sabah 9 da suni takıldı saat 2 ye kadar hc oturmadm dıebılırm