Ozgee_ 22 haftalık hamileyim. Sürekli ishal değilim ama 2'gune 3 gune bir lavobaya gittiğimde ishal olduğumu görüyorum. Normal mi ishal olmam aceba. Aynı durumda olan var mıydı.
Berna3434 Ozgee_ bnde öyle idim cnm doktora gittim vitaminlerin dokunmuş olabilir dedi ilaclarimi kestim bir süre geçti çok şükür
Ozgee_ Smyye0303 bana doktor ilaç vermek istemedi. Kendi yöntemlerinle geçirmeye çalış duruma göre bakalım dedi. Ama geçmiyor. Tamam günde 5 6 kez çıkmıyorm bikez en fazla 2 kez çıkıyorum ama endişelendm artık
nilaylaylaylay Bol sıvı tüket canım maden suyuyla yapılmış ayran çok çok faydalı. Hiçbir şey olmaz ben de aynı sorunu hep yaşıyorum
Ozgee_ nilaylaylaylay korkumdan ne süt içebiliyorum ne ayran. Onlarda ishal yapar diye. Ama maden suyuyla ilk defa duydum. Denemek lazm onu da
Smyye0303 Ozgee_ yok canım endişelenme bendede aynı durum bence üşütüyoruz büyük ihtimal korkma benimde aklımdan geçti Bian Bebek falan ama bizim bağırsaklarla alakalı sorun
Smyye0303 Ozgee_ muz ye canım muzda ishali kese ben alıcam yicem ilaç vermiyor doktor hamişlik oyuzden valla ne çözüm bulursak annem dün bana az bi tatlı kasık kuru çayı çiğne ye dedi çok azcıkkk biraz ıslatıp ye dedi bana onu dene sende
nilaylaylaylay Ozgee_ maden suyu hamilelikte çok faydalı. Normalde de mineral açısından çok zengin. İshalle vücudumuzdan tuz vi minarel kaybediyoruz onlara takviye oluyor 🤗