Ferayurundemir Merhaba arkadaşlar dün sağlık ocağına gittim tetenoz aşısı için bana DECAVİT PRONATAL verdi ebe kullanmamda sıkıntı yok dedi doktora haftaya gidecem sormak için, kullanan annelerimiz var mı acaba her hangi bi sakıncası var mı?
Svcnn Ferayurundemir ben kullanmadim ama zarari filan dye bi sebepten degil folikasit dsnda hc hap icmedm hamilelgmde akrabamz kullanyrdu Decavit vtamni doktoruda onaylams bebege ck faydali vtamn ic dems
Susam Ferayurundemir bende yeni başladım canım 3 aydan sonra içmeye başladım kocaman bir ilaç yutması işkence oluyor resmen 😳🤗
Helinn Ferayurundemir bende daha yeni başladım akşamları içip yatıyorum herhangi bir yan etkisini görmedim sadece ağza alınca kokusu geliyor onu beğenmiyorum bebek bu dönemlerde daha fazla bizden beslendiği için bu da enerji kaybına ve halsizliğe neden oluyor malum yiceklerden yeteri kadar vitamin alamıyoruz bunlarda ek destek hepsi bizim ve bebeklerimiz için
Summertime Ferayurundemir ben hamileliğimin başından beri kullanıyorum şuan 6 ayımız bitti ve bebeğim de ben de çok sağlıklıyız maşallah. Ayrıca bu hapları ilaç gibi düşünme vitamin takviyesi bunlar. Fazlası zaten vücuttan atılıyor.
Ferayurundemir Çok teşekkür ederim herkese yardımlarınız için 😊 ücretsiz öyle verilince tereddütte kaldım açıkçası, akşamları yatmadan içeyim mide bulantısı yapmasın o zaman yeni yeni kurtuldum bulandıran tekrarlanmasını hiç istemem 😔
Bernazumra Ferayurundemir bende kullanıyorum canm doktorum verdi hiç bi yan etkisi olmadı bana doğumdan sonra da kullan dedi doktorum hâttâ ama doktoruna sor öyle iç bence 🤗
ebruligunler Ferayurundemir bende kullanıyorum canım folik asit bittiğinde vermişti bebek ve anne için faydalı vitaminler bulunuyor ama yinede doktoruna sormadan kullanma canım 🌸🌸🌸
Annesed Bana doktorum yazdı sağlık ocağında ücretsiz olduğunu tetanoz da öğrenmiştim folik asiti bıraktığımdan beri kullanıyorum vitamin ve mineral takviyesi o