Bana tam bi tani koyulmamasin ragmen sezeyana alindigimda doktorumun plesntanin rahim duvarimi kapattigi hatta nesterin ese denk gelip kanamaya baslamasina sebep oldugunu anlatmisti evet cok kan kaybettim ama ameliyata alindigimdada kansizdim kan degerim 8 ile girdim 4 ile ciktim özel hastanedydim kizilaydan kan getirttik tabi bu ekstra ücret oluo 3 tüp kandan snra degerim 6 yukselince hastanedn taburcu edildim bunn uzerindn 4 yil gecio ve bunun riskli bi durum oldugunu yeni ogrendim bnm mrk ettigim ultrasonda bu nasil farkedilmedi kafamda bi soru isareti acikcasi